środa, 10 listopada 2010

Darkstar - "North"... good realese for girls....

"North - good realese for girls", na taki post jednego z internautów natknąłem się przeglądając stronę dubstepowego duetu Darkstar na portalu Last.fm..... To krótkie stwierdzenie idealnie odzwierciedla charakter ich debiutanckiego albumu pt. North. Muzykę którą tworzą bardzo trudno jest przyporządkować do konkretnej odmiany dubstepu. Ja osobiście uwielbiam ten rodzaj muzyki za jego różnorodność (sic!)... z jednej strony mamy Buriala i jego cudowne mroczne, surowe i dość spokojne produkcje, z drugiej, atakują nas maszynowe, agresywne i wiercące dźwięki Skreama czy Diesela... a z trzeciej... cudownie połamane kawałki Fying Lotusa czy Nosai Thing'a. Darkstar, natomiast są zupełnie inni... dla mnie jest to taki dubstep "relaksacyjny". Bardzo wolne tempo, leniwe basy którym towarzyszy gdzieniegdzie łagodny wokal i fortepian (prawie w każdym kawałku!). Nie będę ukrywał, iż nie jest to płyta dla mnie... jest świetna pod względem produkcyjnym i tak dalej... ale, to nie jest to czego JA szukam w tej muzyce... 
Bezsprzecznie, moim ulubionym kawałkiem jest Aidy's Girl Is A Computer... bardzo przypominający mi twórczość wyżej wymienionego Flying Lotusa połączoną z Moderatem. Reszta jest po prostu.. nudna.... i mało zróżnicowana...


Aidy's Girl Is A Computer (<3) -  http://www.youtube.com/watch?v=dsPeZhyTV5c

4/6

wojtek!

1 komentarz:

  1. To 'Aidy's Girl Is A Computer' naprawdę leci Moderatem, bardzo pozytywne wrażenie. Jak posłucham całości to ocenię z kobiecego punktu widzenia :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw wiadomość.