piątek, 7 listopada 2014

Premiera albumu Flinta


Dziś na sklepowe półki trafił najnowszy album Flinta, który nosi tytuł Zła sława.

Nowa płyta rapera jest czwartą na jego muzycznym koncie i drugą wydaną nakładem wytwórni Koka Beats. Złą sławę promowały single „Moja pierwsza groupie” oraz „Mój pies”. Teraz przyszedł czas na cały krążek, który jest dostępny do darmowego odsłuchu.

Jak zapewnia Flint, Zła sława to dosadnie szczery materiał, będący wręcz autodissem: „Ten album to jeden wielki dis na mnie, na to co osiągnąłem i to czego nie dałem rady. Usłyszycie na nim tylko antybragga, dużo goryczy i autoironii, za to na maxa szczere i od serducha. Stać mnie na to, bo wydaję czwarty album w ciągu czterech lat i chyba nie mam w sobie już nic z naiwnego debiutu, na którym bezwarunkowo wierzyłem w sens tego co robię. Na płycie nie ma żadnych gości, bo na dnie jesteś zawsze sam. Zapraszam do mojego świata, gdzie wszędzie za mną chodzi zła sława.”


Album można zamówić TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw wiadomość.