poniedziałek, 11 lipca 2011

Jedziemy na festiwal: Dj Marky i Stamina MC (Audioriver)‎

W  tym roku przygotujcie się na prawdziwą brazylijską drum’n’bassową bombę na Audioriver! Zawita do nas nikt inny jak sam Dj Marky! A towarzyszyć mu będzie w tym wydarzeniu Stamina MC.
 


Dj Marky działa na scenie d’n’b już od ponad dwudziestu lat. Jest jednym z nielicznych DJ’ów grających i produkujących połamane dźwięki, który nie pochodzi z Wysp Brytyjskich.
Moja fascynacja tym, co gra zaczęła się jakieś osiem lat temu, gdy mojej ówczesnej sympatii zakupiłam na gwiazdkę płytę Brazylian Job - kompilację drumów o zabarwieniu latynoskim, zmixowaną przez Marky’ego. Na płycie tej znalazł się między innymi utwór wyprodukowany przez niego oraz XRS’a - ”LK”, od którego tak naprawdę wszystko się zaczęło:


Kawałek ten ma również wersję z wokalem Stamina MC, co, mam nadzieję, będziemy mieli okazję usłyszeć na żywo już za 3 tygodnie.

Stamina MC całkiem niedawno, bo na jesieni zeszłego roku, gościł w Polsce na urodzinach Radia Kampus, gdzie towarzyszył Shy FX’owi. Razem dali świetny, energetyczny, połamany set. Pierwszy raz byłam na imprezie, gdzie to organizator musiał przyspieszać koniec występu, bo zarówno DJ jak i MC nie mogli przestać grać, a impreza odbywała się  w warszawskim klubie Palladium, gdzie imprezy/koncerty nie mogą trwać dłużej niż do północy.
Stamina MC ma bardzo przyjemny, melodyjny głos, który wykorzystuje nie tylko rymując ale i śpiewając całe piosenki do podkładu jaki serwuje mu DJ, z którym aktualnie występuje.

Według mnie będzie to jeden z lepszych setów Audioriver, dlatego jeżeli macie ochotę na radosne pląsy pod sceną to koniecznie zakupcie bilet przynajmniej na pierwszy dzień AR, czyli na piątek 29. lipca i pędźcie do Hybrid Tent! Na pewno też gdzieś w tłumie spotkacie i mnie.


Agnieszka Strzemieczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw wiadomość.