wtorek, 8 lutego 2011

W oczekiwaniu na... Alex Turner "Submarine" EP

Dla fanów Arctic Monkeys i ich wokalisty Alexa Turnera, gwiazdka przyjdzie w tym roku dużo wcześniej. Albowiem, już 14 marca ukaże się solowa EP-ka frontmana "arktycznych małpek" pt. Submarine, która stanowić będzie soundtrack do filmu o tym samym tytule. Reżyserem obrazu jest Richard Ayoade, który współtworzył teledyski takich zespołów, jak chociażby Yeah Yeah Yeahs, natomiast jego aktorstwo mogliśmy podziwiać w serialu IT Crowd.

Ponad to, kapela Arctic Monkeys, pracuje obecnie w Stanach Zjednoczonych nad swoją czwarta płytą.

Lista utworów Submarine EP:
1 Stuck On The Puzzle (Intro)
2 Hiding Tonight
3 Glass In The Park
4 It’s Hard To Get Around The Wind
5 Stuck On The Puzzle
6 Piledriver Waltz

wojtek!

4 komentarze:

  1. cieszę się jak dziecko : D wielkie dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  2. płonę !!!!!!!!! lubiłem arktików bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja przyznam, że Turnera lubiłem z początkowych kilku piosenek AM, natomiast bardziej mi przypadła jego wersja w The Last Shadow Puppets. Takie moje subiektywne wtrącenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw wiadomość.