Madox, SI-MI, Staff By Maff, Mozcau, Bola i Jakub Pieczarkowski to niektóre z marek, które pojawią się na inauguracyjnej edycji targów mody niezależnej organizowanych przez Audioriver.
Audioriver Fashion Day odbędzie się w ciągu dnia, między dwiema nocami koncertów takich gwiazd jak Little Dragon, Trentemøller, Loco Dice czy Camo & Krooked. Okolica zalewu Sobótka, już od dawna znana uczestnikom festiwalu jako miejsce na odpoczynek czy after party, w tym roku zamieni się dodatkowo w oficjalną strefę mody ze sceną grającą muzykę deep house i downtempo. Swoją ofertę zaprezentuje w tym miejscu około 50 polskich projektantów.
„Jesteśmy po pierwszym etapie selekcji wystawców i podoba nam się charakter, jakiego nabierają nasze targi” – mówi rzecznik Audioriver, Łukasz Napora. „Zgłosiły się do nas znane i naprawdę ciekawe marki, co pokazuje, że – cho
jesteśmy nowi w dziedzinie mody – jako Audioriver wzbudzamy duże zaufanie. Świadczy też o tym chęć pojawienia się u nas takich marek, jak Madox, SI-MI czy Staff by Maff” – dodaje.
Style wystawców są bardzo zróżnicowane – w ich projektach znajdziemy zarówno minimalizm, jak i fantazyjne łączenia materiałów, kolorów i krojów. Madox to bardzo charakterystyczny, streetwearowy brand, który za pomocą luźnych, zapinanych spodni z klapą bardzo szybko przedostał się do świadomości polskich fanów mody. Bardzo ciekawą marką jest również SI-MI, która prezentuje styl rodem z londyńskich ulic, cho
w bardzo przystępnej cenie. To ubrania oryginalne, charyzmatyczne, wykraczające poza standardowe schematy. Cechują je wysoka jakość i przyjemne, miękkie materiały. Na targach pojawią się również propozycje duetu Marty Gajewskiej i blogerki modowej Maffashion, czyli Staff by Maff. To projekty, które same się bronią - utrzymane w klimacie wielkomiejskiego stylu, podkreślają luz i młodość, przywołując trochę skojarzenia z amerykańskim collegem.
Mozcau to bardziej ekskluzywne odzwierciedlenie twórczości Katarzyny Wyrozębskiej, odpowiedzialnej także za markę Justin Iloveu. Co ciekawe – jej projekty były pokazywane m.in. podczas Swahili Fashion Week w Tanzanii. Z kolei Bola to geometryczne konstrukcje utrzymane w luźnym stylu, a Jakub Pieczarkowski prezentuje bogato zdobione, barwne i lubiące złoto propozycje. Zestawienie futurystycznych akcentów i ostrych cięć to natomiast styl Joanny Hawrot. W strojach krakowskiej projektantki wyraźnie widać efekt traktowania mody jako pełnoprawnej dziedziny sztuki.
Spektrum stylów pozostałych wystawców jest równie spore - od relatywnie minimalistycznych marek, tj. My Signature, Klekko, Booka i Nettie, poprzez proste i wygodne ciuchy FlatRock Clothing, Mint and Pepper, Born To Be czy SOVA, po bardzo kolorowe projekty EVC DSGN i KOLLANA FASHION. Na Audioriver spotkamy też Fludra Slow Fashion, łącząca oryginalną formę z naturalnymi materiałami oraz firmę Brasz, oferującą ręcznie malowane bluzy i kurtki.
Poza bluzkami, T-shirtami, spodniami i tunikami na Audioriver Fashion Day nie zabraknie również biżuterii ISSI, kominów CO.COME/IN, nerek, plecaków i toreb Plainness, saszetek autorstwa Agnieszki Oleksiewicz oraz zegarków z ręcznie zdobionymi tarczami firmy Made-By-J.
Druga tura naboru wystawców trwa do 28 maja 2014, a jej wyniki poznamy w pierwszej połowie czerwca.
Wstęp dla publiczności jest bezpłatny.
Więcej na www.audioriver.pl
źródło: materiały prasowe
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw wiadomość.