wtorek, 17 marca 2015

Posłuchaj „Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit”, debiutanckiego albumu Courtney Barnett


Można już słuchać Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit, długogrającego debiutu Courtney Barnett. Wiadomość to o tyle istotna, że płyta będzie dostępna także i w Polsce.

Album ukaże się 23 marca nakładem Mom+Pop. W Polsce dostępny będzie dzięki Mystic Production. Na Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit znajdzie się jedenaście utworów, w tym zapowiadające wydawnictwo single „Pedestrian at Best” i „Depreston”.

Choć Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit to debiut Courney Barnett, nie możemy w jej przypadku mówić jak o nowicjuszce. Utalentowana Australijka ma na swoim koncie już kilka epek, w tym rewelacyjne The Double EP: A Sea of Split Peas, które ukazało się w 2013 roku. 

Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit dostępne jest do odsłuchu tutaj, o tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw wiadomość.