30 lipca we wrocławskim Disorderze, w ramach Place of Noise, wystąpi plejada nojzowych wykonawców. Zobaczymy Gila Kuno, Macieja Ożóga, Vilgoć i Rekombinację.
Gil Kuno
Japoński
artysta mieszkający w Tokio i Los Angeles. Twórca prac multimedialnych,
instalacji interaktywnych, muzyk. Jego działania to gra z przyzwyczajeniami
percepcyjnymi, zwyczajowym doświadczeniem, codziennym odbiorem rzeczywistości.
Prowokacja, ironia, przerysowanie,
udziwnienie
służą transgresji schematów oraz klisz myślowych i percepcyjnych. Jego
twórczość prezentowana była na takich festiwalach, jak: Ars Electronica, Japan
Media Arts Festival, Canon Digital Creators Contest, International Film
Festival Rotterdam, Laforet Sound Museum, World Wide Video Festival, Timothy
Leary i in.. Gil wystawiał/występował w: Castillo de Rivoli (Włochy), Museums
Quartier Wien (Austria), The National Art Center Tokyo (Japonia), The Hammer
Museum (L.A.), Torrance Art Museum (L.A.), Fuji Rock Festival (Naeba, Japonia),
Laforet Harajuku (Tokio), The Melkweg (Amsterdam), Schouwburg (Rotterdam), The
Sprawl (London), Liquid Room (Tokio), Womb (Tokio), Milk (Tokio), New Wight
Gallery (L.A.), Code (Shinjuku, Tokio), Core (Roppongi, Tokio), Warp (Tokio),
Heaven’s Door (Tokio), Rockets (Osaka), Loft (Tokyo) i in.
http://www.unsound.com/
Gil
Kuno zaprezentuje projekt Radiologic, który opiera się na przetworzeniu
unikalnego dla każdego miasta krajobrazu fal radiowych. Odbierane równolegle
sygnały kilkunastu stacji radiowych stanowią materiał wyjściowy do manipulacji
i przekształceń dokonywanych na żywo w czasie performensu.
Maciej
Ożóg
Artysta
dźwięku, teoretyk kultury i mediów. Od początku lat 90. uczestniczył w scenie
muzyki eksperymentalnej w Polsce. Założyciel i współzałożyciel licznych
projektów muzycznych (m.in. Spear, Ben Zen, Aural Treat, Sub Spa, Quantum
Vacuum Oscillator, Nonstate). Tworzy performansy audiowizualne, instalacje oraz
filmy wideo. W swych solowych wystąpieniach dokonuje krytycznej eksploracji
przestrzeni liminalnej pomiędzy fizyczną, biologiczną aktywnością ciała a
niewidzialną sferą fal elektromagnetyczną generowanych przez urządzenia
bezprzewodowe, tworzących wielopłaszczyznowe relacje w obrębie przestrzeni
hybrydycznej. Wykorzystuje specjalnie zaprojektowane oraz zmodyfikowane
instrumenty oraz urządzenia elektroniczne cyfrowe i analogowe. Ożóg jest
kuratorem projektów artystycznych i autorem licznych tekstów teoretycznych
dotyczących estetyki nowych mediów, sztuki krytycznej, filmu awangardowego,
wideo i muzyki eksperymentalnej. Jego zainteresowania naukowe obejmują studia
nad nadzorem, problematykę społeczeństwa sieci, media taktyczne, sztukę
biologiczną oraz posthumanizm. Pracuje w Zakładzie Mediów Elektronicznych
Uniwersytetu Łódzkiego.
Vilgoć
Vilgoć jest
projektem, który poprzez radykalną formułę dźwiękową manifestuje świadomą
rezygnację ze świata bodźców. Obecne działania muzyczne projektu Vilgoć wpisują
się w stylistykę określaną mianem HNW – Harsh Noise Wall. Vilgoć jest implozją
w świat własnych ograniczeń.
Ograniczeń, które
zniekształcają dźwiękiem wszystko.
Rekombinacja
Wrocławski projekt
muzyczny penetrujący różne obszary muzyki - noise, glitch, ambient, breakcore -
zawsze doprowadzając je do punktu wrzenia.
Uczestnicy: Gil
Kuno, Vilgoć, Rekombinacja, Maciej Ożóg
Miejsce: Disorder
- Buduar KontrKulturowy, Kościuszki 34, 50-012
Wrocław, Poland
Data: 30.07.2014
Start: 21:00
Wstęp: 15pln
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw wiadomość.