piątek, 12 lipca 2013

Znamy wystawców Targów Muzycznych Audioriver 2013

Festiwal świata niezależnego Audioriver to nie tylko koncerty, zabawa i plaża. To także możliwość poznania wielu ciekawych organizacji działających na polskiej scenie muzyki alternatywnej, które pojawią się w dniach 26-27 lipca na rynku Starego Miasta w Płocku.
 




Na tegorocznych Targach Muzycznych Audioriver zaprezentuje się 20 firm i instytucji związanych z kulturą niezależną. Wszystkiemu przygrywać będzie muzyka z Independent Market Stage.

Targi to najważniejszy punkt dziennego programu Audioriver. Płocki rynek Starego Miasta zamieni się
w dniach 26-27 lipca w tętniące życiem i muzyką forum wymiany informacji, kontaktów i pasji. To miejsce, w którym swoją ofertę zaprezentują firmy zajmujące się szeroko pojętą działalnością muzyczną: od wytwórni, przez agencje bookingowe i media, aż po organizatorów festiwali, eventów i właścieli klubów. Wielkość firmy i styl muzyczny nie gra roli – ważne jest, aby poruszała się ona poza mainstreamem i promowała ciekawe zjawiska alternatywne.

Wśród debiutantów znalazły się m.in. Akademia Managerów Muzycznych, czyli pierwsza polska szkoła o takim profilu. Pionierem w naszym kraju jest także Iron Media, czyli wydawca „Rynku Muzycznego” – ogólnopolskiego magazynu traktującego o sektorze muzycznym. Na Audioriver po raz pierwszy pojawi się także niedawno reaktywowany, słynny krakowski klub Prozak 2.0 oraz współpracująca z nim agencja House Brand PR.

Na Targach Muzycznych Audioriver co roku pojawiają się także nowe polskie wytwórnie i tym razem będą to Osterdam Records, specjalizująca się w muzyce tanecznej i eksperymentalnej oraz White Widow Brand, wydająca brzmienia deep, garage i house. Inny wystawca, Requiem Records, działa już z kolei od prawie 20 lat, a obecnie skupia się na wydawaniu lub odnawianiu produkcji muzycznych, które powstały w latach 1970-2000.

Obecność innych festiwali oraz organizatorów eventów to także stały element dziennej części Audioriver. Na Targach po raz pierwszy wystawi się Instytucja Kultury Katowice - Miasto Ogrodów, czyli twórca Katowice Street Art Festival, JazzArt Festival oraz Międzynarodowego Festiwalu Filmowego ARS Independent.  Będzie również cykl bydgoskich wydarzeń kulturalnych, Letnie Pranie Mózgu oraz płockie Stowarzyszenie Inicjatyw Twórczych Uhuru Culture.

Targi Audioriver zawsze dają także okazję, by kupić ciekawą płytę, t-shirt, albo przetestować sprzęt muzyczny. Tutaj z pomocą przyjdą kolejni debiutanci, czyli poznański sklep Vinylgate oraz producent głośników Divoom.

Pozostali wystawcy to firmy i organizacje, które na Targach Muzycznych Audioriver pojawili się już co najmniej raz. Są to w porządku alfabetycznym: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Good Music Productions, lubiszTo!, Music Extremer, Rec.Out, Original Source Up To Date, Side One oraz Vinylex.pl.

Targi Muzyczne Audioriver odbędą się w piątek 26 lipca w godzinach 16:00-20:00 oraz następnego dnia od 10:00 do 20:00. Odwiedzinom stoisk towarzyszyć będzie muzyka z Independent Market Stage, na której wystąpią Eltron John, Juniore b2b Conradq, Seb Skalski, Leon, Adam Bekett oraz zwycięzcy konkursu Muzzo.pl. Wstęp na Targi jest darmowy.

Więcej informacji o wystawcach znajduje się na www.audioriver.pl

Dwudniowe karnety na festiwal dostępne są w cenie 160 zł w salonach Empik, na www.ebilet.pl oraz na www.audioriver.pl. Sprzedaż biletów jednodniowych w cenie 100 zł ruszy 22 lipca. Wtedy też koszt karnetów wzrośnie do 190 zł.

Źródło: mat. prasowe

FYH! wspomaga medialnie festiwal Audioriver 2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw wiadomość.