Festiwal świata niezależnego Audioriver to nie
tylko koncerty, zabawa i plaża. To także możliwość poznania wielu ciekawych
organizacji działających na polskiej scenie muzyki alternatywnej, które pojawią
się w dniach 26-27 lipca na rynku Starego Miasta w Płocku.
Na tegorocznych
Targach Muzycznych Audioriver zaprezentuje się 20 firm i instytucji związanych
z kulturą niezależną. Wszystkiemu przygrywać będzie muzyka z Independent Market
Stage.
Targi to
najważniejszy punkt dziennego programu Audioriver. Płocki rynek Starego Miasta zamieni się
w dniach 26-27 lipca w tętniące życiem i muzyką forum wymiany informacji, kontaktów i pasji. To miejsce, w którym swoją ofertę zaprezentują firmy zajmujące się szeroko pojętą działalnością muzyczną: od wytwórni, przez agencje bookingowe i media, aż po organizatorów festiwali, eventów i właścieli klubów. Wielkość firmy i styl muzyczny nie gra roli – ważne jest, aby poruszała się ona poza mainstreamem i promowała ciekawe zjawiska alternatywne.
w dniach 26-27 lipca w tętniące życiem i muzyką forum wymiany informacji, kontaktów i pasji. To miejsce, w którym swoją ofertę zaprezentują firmy zajmujące się szeroko pojętą działalnością muzyczną: od wytwórni, przez agencje bookingowe i media, aż po organizatorów festiwali, eventów i właścieli klubów. Wielkość firmy i styl muzyczny nie gra roli – ważne jest, aby poruszała się ona poza mainstreamem i promowała ciekawe zjawiska alternatywne.
Wśród
debiutantów znalazły się m.in. Akademia
Managerów Muzycznych, czyli pierwsza polska szkoła o takim profilu.
Pionierem w naszym kraju jest także Iron
Media, czyli wydawca „Rynku Muzycznego” – ogólnopolskiego magazynu
traktującego o sektorze muzycznym. Na Audioriver po raz pierwszy pojawi się
także niedawno reaktywowany, słynny krakowski klub Prozak 2.0 oraz współpracująca z nim agencja House Brand PR.
Na Targach
Muzycznych Audioriver co roku pojawiają się także nowe polskie wytwórnie i tym
razem będą to Osterdam Records,
specjalizująca się w muzyce tanecznej i eksperymentalnej oraz White Widow Brand, wydająca brzmienia
deep, garage i house. Inny wystawca, Requiem
Records, działa już z kolei od prawie 20 lat, a obecnie skupia się na
wydawaniu lub odnawianiu produkcji muzycznych, które powstały w latach
1970-2000.
Obecność
innych festiwali oraz organizatorów eventów to także stały element dziennej
części Audioriver. Na Targach po raz pierwszy wystawi się Instytucja Kultury Katowice - Miasto
Ogrodów, czyli twórca
Katowice Street Art Festival, JazzArt Festival oraz Międzynarodowego Festiwalu
Filmowego ARS Independent. Będzie
również cykl bydgoskich wydarzeń kulturalnych, Letnie Pranie Mózgu oraz
płockie Stowarzyszenie Inicjatyw
Twórczych Uhuru Culture.
Targi
Audioriver zawsze dają także okazję, by kupić ciekawą płytę, t-shirt, albo
przetestować sprzęt muzyczny. Tutaj z pomocą przyjdą kolejni debiutanci, czyli
poznański sklep Vinylgate oraz
producent głośników Divoom.
Pozostali
wystawcy to firmy i organizacje, które na Targach Muzycznych Audioriver
pojawili się już co najmniej raz. Są to w porządku alfabetycznym: Akademia
Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Good Music Productions, lubiszTo!, Music
Extremer, Rec.Out, Original Source Up To Date, Side One
oraz Vinylex.pl.
Targi Muzyczne Audioriver odbędą się w piątek 26 lipca w godzinach
16:00-20:00 oraz następnego dnia od 10:00 do 20:00. Odwiedzinom stoisk
towarzyszyć będzie muzyka z Independent Market Stage, na której wystąpią
Eltron John, Juniore b2b Conradq, Seb Skalski, Leon, Adam
Bekett oraz zwycięzcy konkursu Muzzo.pl. Wstęp na Targi jest darmowy.
Więcej informacji o wystawcach znajduje się na www.audioriver.pl
Dwudniowe
karnety na festiwal dostępne są w cenie 160 zł w salonach Empik, na www.ebilet.pl oraz na www.audioriver.pl. Sprzedaż biletów
jednodniowych w cenie 100 zł ruszy 22 lipca. Wtedy też koszt karnetów wzrośnie
do 190 zł.
Źródło: mat. prasowe
FYH! wspomaga medialnie festiwal Audioriver 2013
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw wiadomość.